Organisation
I Regnskabsstyrelsen har vi en flad og dynamisk organisationsstruktur, som gør, at vi er handlekraftige inden for vores område.
Vores organisation udgøres af styrelsesdirektøren, to stabssektioner; en operativ støttesektionsektion og en forvaltningssektion, vicedirektøren og herunder fire afdelinger; Regnskabsafdelingen, Procesafdelingen, Løn- og Finansafdelingen og Kontrolmiljø- og Forretningsudviklingsafdeling, som hver har fagligt afgrænset sektioner under sig.
I Regnskabsstyrelsen arbejder vi ud fra et kundefokus med risikovurderinger, kontroller og retningslinjer. Vores kunder er interne kunder som fx soldater og medarbejdere i departementet og de andre styrelser indenfor Forsvarsministeriets område.
Strategi
Vi driver og udvikler opgaveløsningen, så vi får mest mulig effekt ud af de ressourcer, vi sammen råder over.
Vi er en professionel og bredt anerkendt samarbejdspartner.
Vi skaber fælles handlekraft gennem loyalt og tillidsfuldt samarbejde.
I Regnskabsstyrelsen arbejder vi strategisk med at skabe den bedste kundeoplevelse gennem kundefokus, servicekultur og formidling.
Vores interne fokus er på levering af relevante og tidssvarende løsninger med høj kvalitet og effektivitet, udvikling af vores kompetenceområde samt proaktiv understøttelse i koncernen.
Mere om os
Vi behandler årligt ca.:
377.000 lønudbetalinger
300.000 leverandørfakturaer
300.000 rejseafregninger
For at sikre den bedste opgaveløsning besidder medarbejderne i Regnskabsstyrelsen en lang række af stærke faglige profiler og kompetencer, som fx:
Revisorer
Finansielle controllere
Jurister
Bogholdere
Medarbejdere med militærfaglig indsigt
Kontoruddannede
Projektledere
Proceskonsulenter
Organisationsudviklere